Frases para mulleres valentes

As citas para mulleres valentes describen as calidades e características que definen ás mulleres hoxe en día: seguras, fortes, independentes, valentes, con recursos e no poder. Nos últimos anos experimentamos un apoio crecente ao movemento feminista, xa que as mulleres deben ocupar un lugar igualitario na sociedade que os homes e deben ser valoradas e recoñecidas polas súas achegas e creacións. As frases para mulleres valentes e seguras de si mesmas móstranos un perfil de mulleres moi diferente ao que puidemos ver noutros tempos. Agora atopamos mulleres máis seguras e capaces de desenvolverse tanto persoal como profesionalmente, sempre preparadas para acadar obxectivos que, ata hai pouco, estaban reservados só para homes.

Entón, se queres dedicarlle algunhas frases famosas a mulleres valentes e feministas a un nai, irmá ou amiga, este artigo é perfecto para ti. Grazas a estas fermosas citas atoparás grandes exemplos da transformación da muller na sociedade actual, reflexionando sobre a igualdade de dereitos entre mulleres e homes. Ideales para crear unha publicación temática nas redes sociais ou como punto de partida para estimular o teu pensamento crítico, estas citas para mulleres valentes ofreceranche novos horizontes e puntos de vista para acadar a confianza que necesitas para progresar na vida. Así que mergúllate nesta lecturaesclarecedores e compartilos co maior número de mulleres posible, as mensaxes destas frases e citas realmente profundas e ás veces divertidas.

Frases para mulleres valentes

A continuación atoparás estas fermosas frases para mulleres valentes que describe á muller como unha loitadora capaz de enfrontar a vida con coraxe, forza e confianza. Son citas de mulleres emancipadas que poden axudar a toda a sociedade a comprender que tanto mulleres como homes deben gozar das mesmas oportunidades á hora de acadar o éxito. Feliz lectura!

1. Unha muller segura de si mesma deixa pegadas por onde camiña.

2. Unha muller segura de si mesma non ten medo de vivir soa, ten medo de vivir en mala compañía.

3. Unha muller segura é a maior inseguridade dun home.

Ver tamén: Soñando con escapar

4. Non te sentas a esperar que veñan oportunidades, saes a buscarlas.

5. Mantente forte e confiado, só así conseguirás o éxito.

6. Só cando saibas avaliarte serás unha muller segura.

7. Non tes que esperar a que nada nin ninguén comece a mellorar o teu mundo.

8. A muller que ten a súa voz é unha muller segura.

9. Sé o heroe da túa vida, non a vítima.

10. Unha muller segura de si mesma leva forza e dignidade.

11. Podería caer, pero non me quedarei no chan.

12. Non aceptes críticas construtivas de alguén que non construíunada.

13. Quero, podo e merézoo.

14. O acto máis valente sempre será pensar só.

15. Son forte, son ambicioso e sei exactamente o que quero.

16. Es máis poderoso do que pensas.

17. A imaxinación dun home é a mellor arma dunha muller.

Sophia Loren

18. Tes o que fai falta para ser unha muller vitoriosa, independente e sen medo.

19. Non o dubides nin un momento; es forte e especial.

20. A muller forte sempre vai adiante, aínda que con bágoas.

Ver tamén: Soñar con durmir

21. Cando a vida se pon difícil, lembra que es a persoa máis forte do mundo.

22. Detrás de cada muller hai unha historia que a converte nunha guerreira.

23. Comeza a crer en ti mesmo agora; se es diferente é porque es único.

24. Da un paso duro e nunca, nunca te pares.

25. Afronta os teus medos e poderás dominar aos teus inimigos.

26. Sé libre, sigue os teus impulsos, non xulgues a ninguén e sé feliz.

27. Unha boa moza coñece os seus límites, unha muller intelixente sabe que non os ten.

28. Debes esquecer o que sentes e lembrar o que mereces.

Frida Kahlo

29. Cada día sexa máis humano, menos perfecto e máis feliz.

30. Non cambiei, só aprendín, e a aprendizaxe non cambia, vai medrando.

31. Sexa unha versión de primeira clase de ti mesmo en lugar dunha versión de segunda de alguénoutro.

Judy Garland

32. O que te fai diferente agora, fará que destaques máis tarde.

33. Unha muller debe ser dúas cousas: quen quere e que quere.

Coco Chanel

34. Fai só o que che di o teu corazón.

35. Son unha muller imperfecta, pero son auténtica e isto é mellor.

36. Non importa o que pensen os demais, se te queres a ti mesmo.

37. Confía en ti mesmo e actúa por ti mesmo, imitación é sinónimo de fracaso.

38. Cada logro comeza no mesmo lugar: a túa mente.

39. A beleza é como te sentes por dentro e reflíctese nos teus ollos. Non é unha cousa física.

40. Con ou sen parella, debes ser sempre unha muller libre.

41. Enche sempre a túa vida de humor e diversión.

42. Pasa tanto tempo para ti como para os demais.

43. O xeito máis sinxelo de perder enerxía é pensar que non o tes.

44. Gañar é difícil, pero nunca imposible.

45. A valentía é un músculo necesario para acadar o éxito na túa vida.

46. A protección máis intelixente para unha muller é ter forza e coraxe.

47. O primeiro amor dunha muller debe ser o amor propio.

48. Nada fai máis fermosa a unha muller que crer firmemente no que é.

49. A miña mellor vinganza sempre foi sorrir como nunca me feren.

Carolina Herrera

50. Se deixas saír oos teus medos, terás máis espazo para vivir os teus soños.

Marilyn Monroe

51. Todos temos dentro de nós unha muller marabilla.

52. A cuestión non é quen me deixará, senón quen me deterá.

53. Nunca te limites, podes ir ata onde che permita a túa mente.

54. Levántate, muller, podes manexar todo.

55. Non es a muller que caeu, debes ser a muller que se levantou.

56. O fracaso é imposible.

57. A miña valía como muller non se mide polo tamaño da miña cintura nin polo número de homes que me queren.

58. Ninguén pode facerte sentir menos sen o teu consentimento.

Eleonora Roosevelt

59. Non busques moitos homes aos teus pés, busca un que estea á túa altura.

Carolina Herrera

60. O maior defecto dunha muller é non recoñecer o seu valor.