Frases para lembrar a un morto especial

Aínda que a morte é unha parte natural da vida, o certo é que perder a un ser querido sempre é difícil, especialmente durante os primeiros días. Non obstante, usar frases para lembrar a unha persoa especial morta pode axudarnos a afrontar a nosa dor e a sentirnos un pouco mellor. Neste artigo recolleremos algunhas  frases curtas  que se poden usar para despedir ao teu ser querido e incluso para incorporalas a calquera guirlanda de flores. Cústache atopar as mellores frases para lembrar a unha persoa especial que morreu porque non sabes que palabras usar para describir a sensación que estás a ter ante este tráxico suceso? Continúa lendo para descubrir todas as frases para lembrar a unha persoa especial, que recollemos neste artigo!

As que recollemos aquí son só algúns exemplos de frases para lembrar a unha persoa especial que morreu que poden axudarche. un momento difícil como este, no que incluso pararse a pensar e lembrar pode ser moi complicado e fonte de sufrimento. Non obstante, nada é tan fermoso como celebrar a túa dedicación e o teu cariño pola persoa que xa non está, porque axudarache a despedirte e expresar todo o que sentes por ela. Pasar uns minutos só, ler estas frases para lembrar a un morto especial e reflexionar, pode levarche a crear fermosas dedicatorias cheas desentimento, que veñen do fondo do teu corazón. Ao mesmo tempo, grazas á lectura dalgunhas frases para lembrar a un morto especial podes abrirte ás emocións e evocar momentos pasados ​​xuntos, que quizais che fagan sorrir. As emocións conflitivas que os recordos traen á túa mente son útiles para procesar esta perda da mellor maneira e para facer que esa persoa viva para sempre no teu corazón.

Gárdate os teus sentimentos para ti, especialmente cando se trata de tristeza e a dor é algo moi malo. Pero nun momento de loito pode resultar moi difícil expresalos verbal e publicamente. Agardamos que estas citas para lembrar a un morto especial che inspiren, podendo expresar os teus sentimentos sen ter que pronunciar unha palabra. Por iso convidámoste a seguir lendo e a atopar as palabras adecuadas para representar o amor infinito que sentes por esta persoa especial. Aquí tes moitas frases para lembrar a un morto especial!

Frases para lembrar a un morto especial

As palabras e frases para lembrar a unha persoa especial teñen un gran poder de influencia no noso estado de ánimo. Por iso, ler e reflexionar sobre eles pode axudarnos a sentirnos máis alentos. En momentos complicados como a despedida dun ser querido, unha frase construída coas palabras adecuadaspode axudar a levantar o ánimo, aliviar a dor e mesmo sorrir. Por que si, tes que facelo de novo. Nada faría máis feliz á persoa que botas de menos que verte de novo cun sorriso na cara. É outra forma de manter viva a súa memoria. Así que mergúllache nesta lectura e deixa que estas citas para lembrar a un morto especial che axuden.

1. Isto non é un adeus, isto é ata logo. Vémonos de novo.

2. Aínda que xa non esteas ao meu lado, síntote máis preto que nunca.

3. A túa estrela brilla coma ningunha.

4. Vivirás para sempre nos nosos recordos.

5. Agora que es un recordo, este será o meu maior tesouro.

6. O meu corazón aínda late por ti.

7. Nunca te esqueceremos.

8. A túa familia quérete.

9. A túa lembranza estará sempre presente nos nosos corazóns.

10. A morte non separa o que a vida uniu.

11. A vida dos mortos perdura na memoria dos vivos. Cicerón

12. A morte non leva aos seres queridos. Sálvaos e ennobreceos na memoria. Francois Mauriac

13. A perda quita o que era, pero quedamos co que lembramos. Mario Rojzman.

14. A morte non chega coa vellez, senón co esquecemento. Gabriel García Márquez.

15. A xente esquecerá o que expresaches, o que inventaste, pero nunca esquecerá o que lles axudachespara apreciar. Maya Angelou

16. A morte non leva aos seres queridos. Pola contra, sálvaos e ennobreceos na memoria. A vida nos rouba moitas veces e seguro. Francois Mauriac

17. Recordar é a mellor forma de esquecer. Sigmund Freud

18. As bágoas son un agasallo de Deus para nós. A nosa auga sagrada. Eles nos curan mentres flúen. Rita Schiano

Ver tamén: 2022: significado anxelico e numeroloxía

19. A vida dos que amamos perdura na nosa memoria.

20. O que importa non é o que sufres na vida, senón o que podes facer con todo o que a vida che provoca. Edgar Jackson

21. Todo sufrimento pódese paliar se se pon nunha historia. Karen Blixen

22. Onde esteas, quero dicirche que te teño na miña mente e no meu corazón para sempre.

23. O feito de que non esteas aquí agora mesmo non significa que esteas lonxe dos meus sentimentos.

Ver tamén: Nados o 29 de setembro: signo e características

24. É imposible non estar triste. A túa ausencia dóeme pero o teu recordo sempre me fará sorrir.

25. Sei que dende o ceo me coides, pero aquí na terra botote moito de menos.

26. Necesito viaxar ao pasado e non enmendar os erros, senón abrazar a alguén que hoxe xa non está.

27. Terei sempre presente o teu corpo e a túa voz, aínda que pase o tempo e non te atope entre nós, a túa alma segue comigo.

28. Sempre que estou triste porque te boto de menos, recordo o moito que estousorte de terte sempre ao meu lado.

29. Cando tes a alguén que queres no ceo, tes un anaquiño de ceo na túa casa eterna.

30. Expresalle dende a distancia que non está facendo as cousas ben, porque aínda sinto que estás ao meu lado.

31. Despídome de ti de por vida, aínda que toda a miña vida siga pensando en ti.

32. Lembrarte de ti é doado, pero deixar ir a dor é imposible.

33. Adeus home, isto non é adeus, é adeus despois. Vémonos de novo e despois será festa.

34. Cando nacín, todos rían e eu choraba. Cando morrín, todos choraban e eu ría.

35. Deus deunos memoria para nunca esquecer a quen amamos.