Frases de chica mala

Ser mala é sinónimo de rebeldía, de non seguir os patróns que a sociedade estableceu para as mulleres; é perseguir os teus ideais sexan cales sexan e expresar sempre o teu punto de vista con claridade e sen medo a ser silenciado. De feito, non é de estrañar que existan moitas frases de chica mala que abordan cuestións como o empoderamento feminino, a liberdade, a irmandade e a grandeza, a pesar de que a propia sociedade quere marcalas como algo negativo e excesivo, rexeitándoas moitas veces.

Se te sentiches toda a vida como unha nena mala ou pensas que che falta ese impulso extra para dicirlle aos demais o que realmente estás pensando, entón esta lista de citas de chica mala malvadas, frías e divertidas son para ti. ideal para ti. Non deixes que outros te pechen e escoiten o teu corazón rebelde, porque unha vez que o aceptas, nada no mundo pode impedirte de conseguir exactamente o que queres. Ideales para escribir unha fermosa publicación social que quizais acompañe a unha foto túa soa ou con amigos, estas frases de chica mala tamén son perfectas para facer unha orixinal e divertida dedicatoria a algunha rapaza que necesita reafirmarse e recuperar a súa vida. Por iso convidámoste a seguir lendo e a escoller cal destas frases de chica mala te representa máise está dentro da túa zona de confort.

Frases de chica mala

Abrimos a nosa lista coas mellores  frases de chica mala que podes atopar. Queres ter a confianza suficiente para ter sempre unha broma preparada e evitar que alguén te manipule? Ben, entón esta lista é ideal para ti, xa que axudarache a sentirte máis seguro e independente. Feliz lectura!

1. Sei que parezco unha puta, pero iso é só porque fago coma unha puta.

2. Non me coñeces, realmente só sabes o que quero que coñezas.

3. Dille a esa loba que por moito que ouvees a esa lúa, é miña.

Ver tamén: 14 41: significado anxelico e numeroloxía

4. Vamos, cariño, conta unha historia, xa sei que non estás aburrida.

5. Sabía que era moito mellor ser un amaro divino que non ser nada.

6. Son forte, son ambicioso e sei exactamente o que quero. Se iso me fai unha cadela, está ben para min.

Madonna

7. Podo ser a muller máis doce que nunca coñecerás... ata que me traizoes.

8. Ninguén é el mesmo coma min, así que podes ocultar as túas críticas onde menos cabe.

9. Non penses nin un segundo que me coñeces só porque coñeces o meu nome.

10. Ódiasme? Pois seguirei facendo as cousas que me gustan só agora fareinos para molestarte.

11. Unha mala actitude pode, literalmente, impedir que o amor, as bendicións e o destino te atopen.

12. Trátame como a unha raíña e a titratareiche coma un rei. Trátame como un xogo e mostrareiche como xogalo.

13. A muller que non require validación de ninguén é a persoa máis temida do planeta.

14. Só podo agradar a unha persoa ao día, hoxe non é o teu día e mañá parece que tampouco.

15. Son bo, pero non un anxo. Peco, pero non son o demo. Só son unha rapaza que se está abrindo camiño nun mundo enorme.

16. As nenas non se visten para os nenos. Visten eles mesmos. Se as nenas vestisen de nenos andarían espidas todo o tempo.

Betsey Johnson

17. Nunca dixen que fose boa rapaza ou mala. Só son unha muller normal e iso é o que serei sempre. Cólleo ou déixao.

18. Todo o asunto da "moza mala" permíteme a liberdade de dicir máis do que normalmente se permite.

Rousey Round

19. Deixamos de buscar monstros debaixo da nosa cama cando nos demos conta de que estaban dentro de nós.

20. Ai, cariño... pensaches que tiñas toda a miña atención só para ser un pouco atractivo?

21. Non te enfades cos teus inimigos, sé mellor ca eles.

Alyssa Edwards

22. Mentres que as raíñas naceron con coroas, ti naces con correa.

23. As mozas malas divírtense máis.

24. As mulleres non son un centro de rehabilitación para homes rudos.

JuliaRoberts

25. Son tan bo como quero e malo cando teño que ser.

26. Cando me din que non debo saír á rúa porque “hai moitos perigos”, pero eu son o perigo, queridos.

27. As mozas boas son mozas malas que nunca foron atrapadas.

28. Teño vontade de non romper un prato, pero sei que podo romper toda a mesa.

29. Sinto moito que a xente teña tantos celos comigo, pero non teño a culpa de ser tan popular.

30. Non son unha muller entre un millón. Son a única muller real que pasará pola túa vida.

31. Son o que son e a túa aprobación non me interesa.

32. Non necesito un rei, xa son raíña.

33. Non tes que vela como unha nena mala só porque ás veces é mal entendida. Todo é porque ten problemas e só quere sobrevivir.

Aida Tuturro

34. Son as boas mozas que levan un diario; os malos nunca teñen tempo para iso.

35. As nenas malas non traen ben, pero as boas non son divertidas.

36. Creo que a todos lles gustaría interpretar á moza mala. Porque para a maioría de nós é como un adestramento.

Sara Foster

37. Podo actuar como unha nena mala e unha boa porque non hai zonas grises.

Belinda Carlisle

38. Non teño ningún problemaactitude, tes un problema coa miña actitude, e este non é o meu problema.

39. Dis que teño mala actitude. Adiviña que? A miña actitude é o resultado das túas accións. Cambia as túas accións e eu cambiarei a miña actitude.

Ruchir Patel

40. Unha mala actitude é peor que un mal golpe.

Payne Stewart

41. Os ex-noivos están prohibidos ás amigas, é como a gran regra do feminismo.

42. Non podes levar un top dous días seguidos, e só podes levar unha cola de cabalo unha vez á semana.

43. As nenas boas van ao ceo, pero as malas lévanche ao ceo.

44. Non me mires tanto. Sei que rozo a perfección.

45. Non hai dous coma min.

46. Advírtenche de min, coma se non saben que queres as mozas malas.

47. Adeus, raposo! Bicos.

48. As nenas boas van ao ceo, as malas por todas partes.

Ver tamén: Nados o 3 de marzo: signo e características

Mae Ovest

49. Unha boa nena non existe; só tes que escoller entre o malo e o peor.

M.F. Moonzajer

50. Nacín princesa porque xa sobraban.