Aries Ascendente Touro

O signo do zodíaco Aries Ascendente Touro , que segundo a astroloxía occidental ocupa a primeira posición na secuencia de signos, pode sen dúbida atopar o signo de Touro como o seu ascendente, que en cambio, na orde do zodíaco, ocupa a segunda posición. : neste caso, a combinación dos signos de carneiro e tauro leva a unha caracterización de tensións morais e de carácter mixtas e interesantes.

Características do signo aries tauro ascendente

Persoas nacidas baixo o signo do zodíaco Aries. Touro ascendente, poden ofrecer unha interesante mestura de personaxes formada pola vitalidade habitual e a impetuosidade proverbial propias do carneiro, asociada a esa vontade puramente pragmática de resolver problemas e de relacionarse coas situacións da vida, propia do touro.

<0 Os amigos e amigas de Touro Ascendente Aries poden certamente beneficiarse da típica capacidade do touro para afrontar o traballo con gran determinación e perseveranza, asociando esta incrible calidade coa predisposición a evitar calquera tipo de dexeneración nas relacións, en cambio provocada pola impetuosidade propia do carneiro. .

As características ram ascendente tauro identifican a mulleres e homes que poden vivir as súas relacións familiares dun xeito máis pacífico e satisfactorio, precisamente en virtude de que o touro é un signo capaz demanter a calor no ambiente doméstico.

Ver tamén: Soñar cunha inundación

O lado negativo do signo Aries Rising Taurus é que alterna momentos de acción rápida con inercia e lentitude. Nalgúns casos, cando está paralizado, non pode controlar a enerxía aria que, se é mal dirixida, pode converterse nunha forza autodestrutiva. A irritabilidade e o nerviosismo entran facilmente en conflito coa preguiza e a pasividade.

No ámbito profesional, Aries Rising Taurus ten o espírito de realización de Taurus combinado coa súa capacidade de loita de Aries, o que lle permite unha maior organización, disciplina e realización do seu innovador. ideas.

Muller Aries ascendente de Touro

A muller Aries ascendente de Touro é unha das combinacións máis teimosas do zodíaco: o seu temperamento xa teimudo como Touro multiplícase con Aries e pode ser áspero ás veces. . Esta mestura tamén lle dá un bo sentido comercial, namorados, adoitan ser exclusivos e celosos, o que pode crear tensións coa súa parella.

Taurus Rising Man Aries

O Aries Rising Man Taurus é unha persoa con valores. Fan o necesario para acadar os seus obxectivos sen medo a impoñer a súa personalidade. Están moi obsesionados con manter a súa posición fronte a aquelas persoas que se opoñen á súa vontade. Ao mesmo tempo son xente xenerosa eamable. Necesitan unha persoa que acepte a exclusividade xa que ata os homes son un pouco celosos.

Afinidade do tauro ascendente aries

Ver tamén: Soñando con ser atacado

No ámbito afectivo, esta afinidade do tauro ascendente de aries dotou a este signo dunha rara habilidade para comprender aos demais, amosando comprensión e solidariedade coa dor dos demais. No amor, séntese atraído por persoas que son difíciles ou que requiren unha certa cantidade de traballo para conquistar.

Consellos do horóscopo de Aries Rising Taurus

Queridos amigos e queridos amigos segundo o Aries Rising horóscopo Touro, sabe aproveitar a enerxía física e espiritual que tes, tendo en conta que tamén se ve potenciada pola presenza do touro como ascendente no teu signo do zodíaco.