Afinidade Taurus Aquarius

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos Touro e Acuario se atopan e, en consecuencia, crean unha nova parella, despois de coñecerse e aprender xuntos por un bo camiño común os segredos para estar xuntos, poden experimentar verdadeiramente unha relación que non coñecen. Iguais dentro do zodíaco, tanto polas calidades e potencialidades dos signos, como pola súa capacidade de entenderse e amarse precisamente polas súas diferenzas.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas nos signos tauro e acuario ela ademais. , caracterízase precisamente polas moi diferentes calidades dos dous signos protagonistas, Touro e Acuario, tendo en conta por unha banda a actitude pragmática coa que o touro sempre afronta a vida e, por outra, o comportamento marcado pola investigación espiritual e o desexo. por unha vida marcada polos sentimentos, que é unha característica típica de Acuario.

Historia de amor: parella de Touro e Acuario

A compatibilidade entre Touro e Acuario non é moi elevada debido ás incompatibilidades que existen. existen entre eles. Pero ten moitas posibilidades sempre que os dous esteades dispostos a traballar duro para que funcione.

A combinación Taurus-Aquarius cre na sinxeleza e na práctica. O seu enfoque da vida é realista, convencional e sensible. Por outra banda, Aquarius tende a ir en contra das regras e crer nunenfoque máis contemporáneo e progresivo. Touro resístese ao cambio, gústanlle as cousas como son.

Acuario, en cambio, prefire estar ao día dos tempos e evolucionar, cambiar co mundo. Aínda que isto pode non ser moi grave, pode causar algúns problemas de compatibilidade.

Que tan grande é a afinidade de Touro e Acuario?

O lado conservador de Taurus pode chocar co progresivo e imprevisible Acquarium. Algunhas ideas de Acuario non son prácticas para Touro. Acuario céntrase en cuestións sociais, diplomacia e política, mentres que Taurus pensa que a caridade e a boa administración comezan por un mesmo. A Touro está máis interesado nos desafíos inmediatos da vida que nos problemas comunitarios ou incluso globais.

A teimosía de Touro xunto coa rixidez de Acuario tamén pode levar a algúns problemas. A Touro tamén pode ter dificultades para adaptarse ás ideas novas e pouco comúns de Acuario. Non falta a afinidade de tauro e acuario, unha vez que se centran en algo, sexa o que sexa, xa non é un soño. Non obstante, poden xurdir problemas cando Acuario se fai imprevisible ou quere estar só. O desexo de Tauro polas posesións e os celos poden ser demasiado para Acuario.

Non obstante, se hai amor suficiente e tanto Touro como Acuario están decididos a que a relación funcione,poden facerse compatibles asumindo que ambos fan un esforzo por acomodar as súas diferenzas e non se senten ameazados por elas.

Compatibilidade baixo as tapas: Touro e Acuario na cama

Tanto os signos de Touro como de Acuario. na cama deberían compartir unha intimidade sexual profunda e moi espacial, xa que o utópico tauro ela acuario axudaralle a descubrir un lado máis profundo da súa natureza e obter máis satisfacción co sexo.

Os acuarios máis compatibles para esta combinación son os nados entre o 31 de xaneiro e o 8 de febreiro; e os Touro máis compatibles son os nacidos entre o 20 e o 29 de abril, baixo a influencia de Venus.

A combinación amorosa de Touro e Acuario

A historia de amor entre os signos de amor de Touro e Acuario, polo tanto. , atopa a súa síntese na procura común do éxito persoal a nivel laboral, onde os dous socios se gastan de forma activa e constante, no afán de acadar os seus obxectivos custe o que custe, pero ás veces acaban descoidando un pouco o sentimental e o físico. punto de vista, arriscando continuas tensións nesta forma de vivir sen atopar un compromiso gañador.

Ver tamén: Soñando con fume

Se a compatibilidade entre os signos, Touro e Acuario fose avaliada de 1 a 10, dificilmente chegariamos a 4, porque entre outras cousas o conservador chocaría co innovador. Touro non gañaría para oasusta co esquivo e sempre sociable Acuario e non soportaría vivir baixo un estilo de vida que considera encorsé e sen movemento.

Os dous amantes Touro, ela e Acuario el, polo tanto, teñen que prestarlle un pouco de atención ao a súa teimosía, xa que lles custa moito desistir das súas posicións, complicando a vida cotiá da relación: a solución pasa por atopar un equilibrio entre os dous signos Touro e Acuario, porque a relación vólvese verdadeiramente emocionante. É unha relación na que Touro terá que traballar moito máis se Acuario non quere voar, pero para iso debe vivir no presente sen planificar o futuro e facer un gran esforzo para abrirse ao mundo e romper, sen medo, algunhas das súas regras estritas.

A relación entre a amizade do tauro e do acuario

Nesta unión de dous signos tan diferentes, é imprevisible establecer afinidades. Un é tradicionalista e o outro inconformista, un está ansioso por formar unha familia e o outro é amante da liberdade, un é doméstico e o outro sempre quere estar lonxe da casa.

Porén, os dous. signos de amizade tauro e acuario poden atopar intereses comúns e nace un gran amor a longo prazo. O mellor é que a muller sexa Touro, xa que está unida á súa descendencia, acepta felizmente ao seu cónxuxe que ten pouco tempo preto dela.

Ver tamén: Soñar con lava

Haberá un bo entendemento no caso de establecer unha relación deamigos ou socios.