Afinidade de Touro Escorpión

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos Touro e Escorpión deciden formar parella, Touro e Escorpión ela, logran vivir unha relación moi sólida e profunda entre si, unha vida en común que está marcada por un gran desexo de estar xuntos, por unha irresistible e mutua atracción pola súa posición contraria dentro do zodíaco, aínda que esta particularidade deles non pode evitar ás veces as discusións.

En definitiva, existe unha gran afinidade entre Touro e Escorpión, media ou baixa? Descubrirémolo neste artigo, ilustrando carácter, actitudes e interacción no amor, a amizade e outros ámbitos da vida.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas nos signos de Touro e Escorpión, ademais, aínda que pode ser apoiado por un gran desexo mutuo de estar sempre xuntos, aínda ten que enfrontarse a unha teimosía común e, sobre todo, a dúas personalidades el un tauro e ela un escorpión moi cheo de vigor, calidade esta última que podería empurrar aos dous socios a non estar preparado para dar un paso atrás en caso de discusións.

Entón, cando se trata da afinidade Touro-Escorpión sempre é algo complexo e difícil de definir con claridade, porque hai moitos aspectos nos que se parecen. e moitas, porén, nas que moitas veces chega a rifar.

Historia de amor: touro e escorpión namorados

Ver tamén: I Ching Hexagrama 21: a mordida que rompe

OA relación amorosa entre tauro e escorpión é moi adictiva, moitas veces o escorpión namórase de tauro pola forma en que os tauros entenden o amor. E é que para ese sinal non hai maior deber que prodigar e coidar dos que se queren, con paciencia e minuciosidade. Cada necesidade, cada capricho, cada apetito: Touro fai todo o posible para satisfacelos. Para el, todo o amor é isto.

Escorpión quere ese amor na súa vida e, polo tanto, esfórzase para que Touro o ame. Algo non moi sinxelo, porque o Escorpión coa súa forza apaixonada ao principio o que fai é asustar ao Touro, que o touro está máis ben tranquilo e tranquilo, e prefire vivir en voz baixa. Non está moi convencido de todas as cousas que fai Escorpión en nome do amor.

Destas diferenzas xorden posibles razóns para as pelexas, pero a afinidade entre Touro e Escorpión pode ser moi alta, se só ambas as partes son comprometido a cultivar o sentimento mutuo con paciencia e comprensión.

Que tan grande é a afinidade Touro-Escorpión?

Signos opostos dominados por Marte e Venus, os planetas que representan a sexualidade. Nesta unión, a afinidade Touro-Escorpión corre o risco de acabar en grandes pelexas tras unha tola historia de amor, se non teñen unha relación afectiva válida e profunda.

Porén, se Touro ela Escorpio el. , a unión pódese salvar, porqueo signo de Auga pode dominar sen dúbida e a muller estará satisfeita coas alegrías do fogar e dos nenos.

Ver tamén: Escorpio Ascendente Peixes

Tanto os signos de Touro como de Escorpión senten admiración mutua. Cando se reúnen para proxectos económicos, traballan moito para acadar os obxectivos propostos. O éxito na relación depende moito da planificación e do desexo de Taurus.

Unha asociación comercial pode xerar celos, especialmente de Escorpión, que adoita ser demasiado egocéntrico. Non obstante, se tanto Touro como Escorpión se centran en dirixir todas as túas enerxías nunha actividade específica, deixando de lado os teus intereses persoais, podes conseguir grandes cousas xuntos.

A relación Amizade Touro e Escorpión

Aínda que Touro o faga dunha forma máis serena e menos esixente, á súa maneira é tan esixente como Escorpión cos seus amigos. Touro e Escorpión están de acordo en que os amigos deben estar alí cando sexa necesario e deben axudarnos a salvarnos de nós mesmos. Ao final, tanto Touro como Escorpión son ese tipo de amigos, que coidan e defenden aos seus amigos ata que morren, porque iso é o que nos pide a vida.

Outros poderían pensar que a amizade é un tipo de amizade relaxado e conveniente. relación. A relación de amizade tauro e escorpión implica grandes sacrificios persoais, pero taméngrandes alegrías compartidas.

A combinación de compatibilidade de Touro e Escorpión

A combinación de compatibilidade de Touro e Escorpión é maior do que parece. Touro e Escorpión son signos do zodíaco opostos e por iso, ás veces, se senten irremediablemente atraídos un polo outro. O seu primeiro encontro podería ser simplemente incrible, e Taurus podería sorprenderse pola paixón que esperta a súa presenza. Dada a conexión entre Marte e Venus, hai unha boa probabilidade de que se cree unha forte atracción magnética entre os dous signos Touro e Escorpión.

A nivel intelectual, é menos probable que ambos atopen unha plataforma común, pero se fai, pode converterse, con total seguridade, nunha das mellores combinacións amorosas do zodíaco, en canto a compatibilidade.

Compatibilidade baixo as fundas: tauro e escorpión na cama

Escorpio necesita para expresar o seu amor a través do sexo, mentres que Touro pode necesitar máis cariño, porque é máis sensible. Os signos de Touro e Escorpión na cama complementaranse. Escorpión axudará a Touro a explorar a parte de si mesmo onde o amor e a sensualidade alcanzan o seu pináculo, mentres que Touro pode convencer a Escorpión de que se volva ao seu lado máis indulgente e aprende a deixalo vivir.

A historia de amor entre estes. dúas persoas Touro e Escorpión, polo tanto, para poderfuncionar da mellor maneira posible esixe por parte do touro e do escorpión vontade de chegar a un compromiso entre eles, sobre todo no que se refire á forma de vivir a relación de cada un dos dous: o touro, de feito, busca gran lealdade na parella e el precisa ter proba diso, mentres que o escorpión conta con atopar a lealdade sempre nos xestos da súa parella.

Os dous amantes, ela, o tauro, descobre, conseguen por fin entender. cada vez máis a importancia da súa historia de amor despois de superar unha discusión, entendendo cada vez máis o gran valor da súa relación.