Afinidade de Géminis Virxe

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos de Géminis e Virxe deciden ir formar unha nova parella, inmediatamente entenden que para vivir da mellor maneira posible unha relación estimulante e chea de positividade para ambos os signos, Gemini el Virxe ela , comunicación entre as dúas parellas non debe faltar, para que sexan capaces de descubrir e comprender as súas propias naturezas diferentes, que poden ser un recurso, pero igualmente un obstáculo para a serenidade.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas nos signos de Xemelgos e Virxe, polo tanto, ven o primeiro signo especialmente capaz de cambiar as súas ideas, dedicándose a moitos proxectos diferentes, sen preocuparse de poñer as cousas en orde; á virxe, en cambio, encántalle poñer o metódismo, a razoabilidade e a determinación en primeiro lugar na vida cotiá, experimentando cambios dun xeito menos dinámico.

Historia de amor: Xemelgos e amor virxe

Estes dous Signos de amor de Xemelgos e Virxe, moi diferentes, ao comezo da relación poden chegar a odiarse, pero ao final poden apreciar as súas respectivas calidades e mesmo casar. Os Xemelgos, tan galantes e caóticos, apreciarán o sesgo práctico e metódico e o sentido crítico do nativo de Virgo. Ao mesmo tempo, sentirase rexuvenecido pola vivacidade e o sentido do humor dos Xemelgos nativos. Será mellor que a muller sexa Virxe porqueas súas necesidades serán atendidas cun fogar e fillos ou coa realización a través dun traballo.

Os problemas poden aparecer cando os Xemelgos se dan conta de que á súa parella de Virgo non lle gusta estar en sociedade ou estar en público. A natureza de Gemini é inqueda e cambiante, adáptanse facilmente a todo, adoran divertirse e arriscarse. Mentres que Virgo é bastante reservado e prefire manter os seus sentimentos para si mesma. Aínda que ao final, ambos acadarán o respecto mutuo e escoitaranse con moito interese e sinceridade.

A relación de Xemelgos e a amizade da virxe

Ver tamén: Marte en Libra

A relación de Xemelgos e Virxe só se desenvolverá co tempo. unha relación de amizade! Terán que coñecerse.

Geminis é un dobre signo, polo que na súa relación con Virgo pode haber dúas situacións diferentes. Se Virxe pode excitar fortemente un lado de Gemini, podería chocar co outro. É importante que Virxe teña a paciencia de esperar a que ambos os Xemelgos se adapten á nova amizade de Xemelgos e Virxe, especialmente se a parella está formada por Xemelgos, ela Virxe el.

Ver tamén: Horóscopo Escorpio 2023

Que grande é a afinidade de Xemelgos virgo?

No ámbito académico ou empresarial, ambos nativos demostrarán que están formados e poden pasar horas falando dos seus afectos, responsabilidades e obxectivos. A combinaciónXemelgos e Virxe son moi compatibles tanto no estudo como no traballo.

Aínda que tanto Xemelgos como Virxe están gobernados polo mesmo planeta (Mercurio), existen grandes diferenzas e semellanzas entre estes nativos ao mesmo tempo. Isto significa que para que unha relación entre eles sexa enriquecedora, necesitan ceder e facer concesións pola súa parella.

Para que funcione a afinidade de Géminis con Virxe, os Géminis terán que ampliar a súa visión e comprender a necesidade de Virxe de buscar a perfección. Se se supera este punto, Xemelgos poderá gozar da seguridade e abrigo dun fogar proporcionado por Virxe mentres que Virxe aprenderá a rir máis e a tomar a vida non tanto.

A solución: Xemelgos e Virgo vanse de acordo. !

As persoas nacidas baixo o signo de Xemelgos teñen unha dobre actitude cara ás finanzas. Por natureza, son aforradores e económicos, por regra xeral, gañan bos cartos e adoitan negarse a si mesmos calquera cousa. Pero seguindo a moda, Gemini pode "romper" e comprar moitos artigos completamente inútiles.

Por iso, é absolutamente normal que poidan facerse ricos e empobrecidos máis dunha vez na súa vida. Virxe pertence aos elementos da Terra. Son persoas plenamente desenvolvidas, pragmáticas e sabias. Por natureza, os Virgos son ordenados e pedantes. A orde perfecta reina na súa casa,todo ten o seu lugar asignado.

Estes dous Xemelgos e virgo lévanse ben no traballo!

Compatibilidade baixo as cubertas: Xemelgos e virgo na cama

Sexualmente Xemelgos e virgo na cama , ámbolos dous nativos son moi diferentes: Xemelgos, gobernados por Venus, son máis lúdicos e sensuais. Os virxes, pola contra, son máis conservadores. O nativo de Xemelgos terá que respectar os tempos de Virxe pero tamén terá que axudarlle a animarse. Para lograr a harmonía na intimidade, terás que ter varios encontros previos que non son tan emocionantes, pero se ambos estás comprometido, podes mellorar co paso do tempo.

O romance entre Xemelgos e Virxe, neste momento, para poder despegar da mellor maneira posible, precisa dun punto de equilibrio entre as dúas visións existenciais tan distantes entre si, evitando neste sentido que as liortas e as discusións poidan prevalecer sobre a mediación, que por si mesma pode dar tanto benestar para ambos os socios. Os dous amantes Xemelgos e Virxe, despois de coñecerse realmente, deben estar dispostos a apostar moito pola súa adaptabilidade e flexibilidade, dúas calidades polas que unha relación entre os dous signos, se vive coa xusta sinceridade que ambos aprecian. , pode ser un éxito para ambos os socios.