Afinidade de Cancro Libra

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos Cancro e Libra senten unha atracción entre elas, indo a vivir unha nova vida en parella, conseguen descubrir un bo equilibrio dentro da súa relación, esta última dada pola capacidade mutua de complementar cada unha. outro, é dicir, achegar ao personaxe do outro o mellor que un ten para ofrecer e, viceversa, acoller na propia personalidade unha nova forma de entender determinadas cousas dentro da propia relación de parella.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas. nos signos de Cancro e Libra caracterízase pola busca compartida dunha relación amorosa estable, dentro da cal nunca deben faltar momentos para descubrir as calidades da parella, o verdadeiro motor que impulsa estes dous signos a estar xuntos e apreciar cada vez máis. cada día, se teñen o espazo necesario para coñecerse cada vez mellor.

Historia de amor: cancro e amor de libra

Esta relación nace baixo a bandeira da amizade, a simpatía, fascinación mutua, comuñón de ideas sobre arte e poesía. Cando a relación está tinguida de amor e sensualidade, é fácil que Cancro se sinta molesto pola sociabilidade non sempre inocente da parella, mentres que o nativo de Libra se aburre do sentido materno que inspira o signo de Auga.

O amor da unión de Cancro e Libra pode resistirsobre todo se é de Cancro xa que, satisfeita co fogar e coa descendencia, tolerará calquera desprendemento da súa parte. A relación entre Cancro e Libra é prototípica da vida, porque lles obriga a aprender, nas condicións máis difíciles, a comprometerse.

A relación de amizade Cancro e Libra

Ao crear un Cancro e Libra. A amizade de Libra, cada un atende as carencias do outro. Ambos os signos, cancro que lle libran, buscan seguridade nas súas estreitas alianzas e comparten o aprecio pola beleza e o luxo. Os dous Cancro-Ela-Libra-He poden levarse ben se comparten respecto e un obxectivo común.

Que tan grande é a afinidade Cancro-Libra?

A afinidade Cancro-Libra é un combinación de signos cuxa compatibilidade é bastante baixa e a parella de cancro que libra só sobrevivirá se hai unha base moi sólida de amor e paixón.

A relación entre o cancro e o libra é unha das relacións máis difíciles do mundo. Zodíaco, e ás veces vai levar a enormes inconvenientes, aínda que no inicio da relación, o cancro el equilibra, as diferenzas non están claras; Tanto Cancro como Libra buscan a paz, a tranquilidade e a harmonía, polo que a relación pode parecer moi sinxela ao principio.

A diferenza máis importante farase patente unha vez que se estableza a relación, cando o Cancro necesite unha vida.A criada tranquila e pacífica coñece a natureza social, lúdica e que busca diversidade de Libras. Ao cancro pode que non lle guste o desexo de Libra de levar unha vida social activa e variada, mentres que a Libra pode considerar que o cancro é restritivo e aburrido.

A solución? Cancro e Libra lévanse ben!

Ver tamén: 29 29: significado anxelico e numeroloxía

A relación sobrevivirá e prosperará se ambos os membros da parella, Cancro e Libra levan ben se atopan proxectos comúns. Libra apreciará a capacidade de Cancro para sacar a semente dunha idea e alimentala ata que se concrete e fará un gran traballo vendendo a idea (son moi bos en relacións públicas). Podería ser unha boa relación desde o punto de vista financeiro, para socios comerciais ideais cuxas habilidades se complementan entre si.

De feito, se o membro Libra da parella é o suficientemente aberto, o cancro pode ser unha parella moi enriquecedora, porque lles axudará a non ter medo de mirar para dentro e aprender cousas. Non obstante, os cancros necesitan controlar o seu estado de ánimo, xa que os libras teñen menos paciencia que outros signos. Ademais, deberían ser receptivos aos consellos, porque aos Libras lles encanta dar consellos e adoitan ser moi intuitivos, polo que os seus consellos son bastante útiles. Unha posible causa dos problemas será a súa forma diferente de verdiñeiro.

Compatibilidade baixo as cubertas: Cancro e Libra na cama!

A combinación íntima Cancro e Libra na cama é bastante boa, porque ambos os signos están gobernados por estrelas femininas, respectivamente Lúa e Venus. . A ambos lles gusta dar amor e ser amados, polo que ambos se sentirán sexualmente satisfeitos e apreciados.

Ver tamén: I ching interpretación

O romance entre Cancro e Libra tamén sabe o mellor cando ambas parellas aprenden a compartir un punto de síntese e compromiso no encontro que créase entre a emocionalidade propia de Cancro e, viceversa, a gran finura intelectual propia de Libra: neste sentido, cando estas dúas formas de expresarse propias de cada un dos socios acaban coincidindo, ou polo menos combinándose con cada unha. outro, realízase o mellor da relación entre Cancro e Libra. Os dous amantes viven a súa relación ao máximo aceptando as súas diferenzas, inflúíndose mutuamente nas súas formas de facer.