Afinidade Capricornio Peixes

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia de Capricornio e Peixes deséxanse mutuamente, acaban atopando esa estraña atracción entre opostos na súa vida diaria.

Isto permite que tanto os compañeiros de Capricornio como de Peixes atopen esa enerxía e esa vivacidade que fai que a parella se encuentre. relación chea de implicacións inesperadas.

Un exemplo é a gran capacidade mutua dos dous amantes de Capricornio, el-ela-peixes, para apreciarse mutuamente polas súas diferenzas; por exemplo co capricornio que adora a afabilidade da súa parella mentres que, por outra banda, o signo de peixes aprecia especialmente o carácter resolutivo da súa parella de vida.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas nos signos de Capricornio e Peixes, necesita algún tempo antes de que os dous socios Capricornio e peixes sexan capaces de comprender plenamente as súas diferenzas, valorándoas.

Historia de amor: Capricornio e o amor de Peixes

Esta unión de Capricornio e Peixes. e o amor de peixes pode ser positivo se a comprensión entre os dous signos se establece máis a nivel espiritual que físico; neste caso, poderán superar as trampas do malentendido.

Se a unión se basea unicamente no atractivo físico, o vínculo non terá moitas posibilidades de ser duradeiro, xa que os románticos Peixes tamén atoparán a Capricornio. frío e pouco comunicativo, dos que, con todo, podeaprecia as súas calidades de seriedade e firmeza.

O nativo de Peixes séntese máis protexido co nativo de Capricornio cando se enfronta a experiencias difíciles na vida e toma máis coraxe para superar o seu comportamento introvertido. Pola súa banda, os Capricornio séntense curiosamente máis seguros cun Peixe que coa maioría dos outros signos do zodíaco cando se trata de rebelarse contra o seu comportamento restritivo natural.

Capricornio e Peixes comparten os seus pensamentos sobre a maior parte dos argumentos, polo que o farán. raramente teñen diferenzas de opinión. Aínda que non coincidan, poderán por turnos convencerse mutuamente para que adopten o enfoque contrario.

A relación de amizade de Capricornio e Peixes

Cando a amizade de Capricornio e Peixes forman unha a amizade, é unha unión de naturezas opostas que se atraen. Os Capricornio son prácticos e prácticos, traballadores e teñen unha forte ética de traballo. Os peixes son moi espirituais e soñadores, tomados polas necesidades e desexos dos que os rodean. Estes amigos xuntos forman unha parella de Capricornio e Peixes, sincera e devota, e teñen unha moral elevada. Admíranse mutuamente: a Capricornio gústalle a natureza efémera e amable de Peixes, e a Peixes aprecia a rapidez de espírito e a tenacidade de Capricornio.

Ver tamén: Número 121: significado e simboloxía

Que tan grande é a afinidade de Peixes con Capricornio?

Os peixes son unha gran parella. para oCapricornio, aínda que pode haber algunhas dúbidas ao principio. Peixes é un soñador e pode parecer fráxil, pero ás veces a fortaleza sutil pode confundirse con debilidade. As súas fortalezas combinadas axudan a compensar as súas debilidades individuais, a afinidade entre Capricornio e Peixes é moi alta, xuntos forman un equipo forte e satisfactorio.

Os Peixes, un sinal mutable, adoitan estar dispostos a seguir o exemplo. liderado do Cardeal Capricornio. en asuntos conxuntos. Non é que Peixes non poida atopar o seu propio camiño na vida. De feito, hai moitos Peixes ambiciosos. É só que Peixes normalmente prefire ser un atrezzo antes que unha estrela no programa.

A cambio da protección do mundo frío e duro que ofrece Capricornio, Peixes estará encantado de crear un mundo de fantasía e imaxinación na que Capricornio pode escapar. Despois dun longo día de traballo, non hai nada como a maxia neptuniana para axudar a Capricornio a esquecer as preocupacións do día.

A solución: Capricornio e Peixes lévanse ben!

Ver tamén: 1122: significado anxelico e numeroloxía

Tanto Capricornio como Peixes tenden a ocultar os teus sentimentos. , polo que é importante manter abertas as liñas de comunicación. Para evitar confusións e malentendidos, terán que dedicarse cada día para conectarse. Cando Saturno, Xúpiter e Neptuno se combinan, Capricornio e Peixes vande acordo e os soños poden facerse realidade, pero só á antiga usanza. O traballo duro e a dedicación uns cos outros e cara a obxectivos comúns traerán grandes recompensas.

Esta combinación de Capricornio e Peixes adoita funcionar ben e só falla cando hai grandes conflitos entre as dúas cartas. Sempre que te comuniques de forma aberta, clara e regular, debería ser unha relación longa e moi satisfactoria. É unha combinación perfecta.

Compatibilidade baixo as mantas: Capricornio e Peixes na cama

Porque son soñadores e sempre coa cabeza nas nubes, Capricornio e Peixes na cama adoran os xogos de rol e todo tipo de xogos eróticos.

Os capricornios necesitan velas e sabas de seda para acender e liberar a súa paixón. Para Peixes, a zona máis eróxena son os pés. Polo tanto, as pernas de Capricornio tamén están próximas a isto.

Dado que os Peixes expresan moitas cousas de forma non verbal, Capricornio necesita ser máis receptivo cando están tanto Capricornio como Peixes no dormitorio.

A historia de amor. entre estes dous Peixes o home e a muller Capricornio, que chegou a un certo punto, caracterízase pola capacidade de ambos os socios para poñer en común as súas habilidades para acadar obxectivos ambiciosos.

Eu peixes pode dar un importante impulso intelectual ás empresas tenazmente. conducido porCapricornio. Os dous amantes, o home Peixes e a muller Capricornio, atopan a clave do éxito do seu amor no equilibrio e a complementariedade dos seus respectivos personaxes.