Acuario Rising Pisces

O signo zodiacal de Acuario Ascendente Peixes, colocado tradicionalmente no undécimo lugar da secuencia común e coñecida de signos zodiacais utilizados pola astroloxía occidental, cando se atopa co signo de Peixes como o seu propio ascendente, non consegue proporcionar un signo moi sólido e cadro persoal ben definido.

Isto ocorre en parte debido a esa inseguridade total que, unida a unha gran sensibilidade, non fai máis que facer as cousas aínda máis complicadas e confusas, nunha síntese de personaxes na que non hai espazo para construír cousas demasiado sólidas. .

As características de Peixes ascendentes de Acuario

Neste sentido, as mulleres e homes que chegaron ao mundo coas características de Peixes ascendentes de Acuario, non son moi estables e decididos, pero por outra banda sempre saben vivir a súa vida con moita imaxinación, deixándose vivir as aventuras máis interesantes, apaixonándose tamén polos asuntos que incumben aos seus amigos, mostrándolles unha proximidade e un propósito común.

Persoas nacidas baixo o signo de Aquarius Rising Pisces, ademais, atribúenlle un gran valor á amizade, considerándoa un dos elementos máis importantes da vida, desexando compartir momentos de convivencia dun xeito espontáneo e agradable para demostrar o seu desexo de compartir os praceres da vida. Oamigos de Acuario Ascendente Peixes, polo tanto, unha vez que atopen o equilibrio, tamén saberán aproveitar da mellor maneira posible a súa capacidade de amar, vivindo historias en nome da seriedade e da estabilidade tan buscada.

No lado negativo, as reaccións deste signo teñen unha pegada de imprevisibilidade. Comportamento pasivo e inactivo alternando con arrebatos imperdoábeis de agresión e loucura. Cunha personalidade insegura e esquiva, o Ascendente Acuario de Peixes sofre grandes dificultades nas relacións. A nivel profesional, o ascendente de Peixes Acuario pode traballar en lugares illados ou en actividades que requiren unha gran dedicación combinada cunha ampla posibilidade de creación. Nalgúns casos, motivado por unha orixinalidade inusual, podes transformar agasallos en talentos e descubrir as túas verdadeiras vocacións profesionais.

Ver tamén: Nados o 25 de setembro: signo e características

A muller Acuario ascendente Peixes

Ver tamén: Soñar con mortos

A muller Acuario ascendente Peixes dá a impresión de vivir a vida coma se dun soño fose, evoluciona nun universo quimérico, lonxe das continxencias materiais. Independentemente do tipo de rutina, o importante é que o ambiente sexa tranquilo. Odias o ruído, a furia, a paixón e a violencia. Sempre buscas a harmonía total. A túa tendencia á utopía e a túa atracción polo espiritual poden darche un carácter despreocupado, ou mesmo preguiza se é necesario.toma acción.

O home Acuario ascendente de Peixes

O home Acuario ascendente de Peixes adáptase moi ben a todo pero non sempre ten ganas. Tes soños que son difíciles de conseguir porque moitas veces eres moi utópico. Estás tranquilo, entregado e nada insistente. Para mostrar o teu talento necesitas sentirte ben no teu entorno. As asociacións con persoas realistas axudarache. No amor tamén necesitas unha persoa lúcida e cálida que che recorde a importancia das responsabilidades.

O signo Acuario Afinidade ascendente de Peixes

No ámbito afectivo, a afinidade ascendente de Acuario con Peixes é intensa. atraído por persoas complicadas e "imposibles" que invariablemente conducen a relacións difíciles. Como é moi soñador, perde facilmente o contacto coa realidade, pero toca o corazón dos que o rodean coa súa forma de ser sensible e encantadora.

Consello do horóscopo Acuario ascendente Peixes

Queridos amigos segundo ao horóscopo de peixes ascendentes de Acuario, Acuario, orixinalmente máis comprensivo, asociado a Peixes, naturalmente máis sensible, engade dúas grandes virtudes ás túas calidades: a empatía e a comprensión.